fredag 19 mars 2010

Lite scrapbooking



Nu var det minsann länge sedan jag skrev här i bloggen och kanske skulle man överväga att lägga ner den??
Ja vad vet jag, det är ju ganska skönt att ha den ändå om skrivarlusten blir för stor.
Vad har då hänt sedan senast jag skrev??
Hm låt se
Vi har varit på en långweekend i pålsboda hela familjen. Mina föräldrar bor där och var bortresta så vi hade ett helt hus för oss själva. Det blev lite snöskottning och en hel del eldande i kaminen eftersom det var så kallt en period. Hög mysfaktor!!
Just nu i dagarna håller vi på med inskolning på förskolan med Linus och det går JÄTTEBRA!!!
Trodde inte det skulle gå så bra som det faktiskt gjort. Kanske har det hjälpt att jag jobbat en del med mig själv också. Vem är det som har det jobbigast med att lämna(s) på dagis?? Jo jag vågar påstå föräldrarna.
Jaja snart ska jag börja jobba också och det känns väl mer sisådär. Men man kommer nog snart in i racet igen.

Har pysslat en del med kort den senaste tiden, inte foton utan kort som jag tänkt ge bort. Det är ju så mycket att fira i och omkring mars månad. Kortet ni ser ska jag skicka till min mor som snart fyller år.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint kort du gjort! Din mor lär bli väldigt glad :D
    Ang. bloggandets varande eller icke varande så tycker jag att du gott kan låta denna blogg ligga och guppa ute i cyberrymden utan att känna att du måste skriva. Det är ju det som är vitsen. Skriv när du känner för det OM du känner för det.... varken mer eller mindre. Vi som läser och följer ställer inga krav utan blir bara glada när nåt nytt poppar upp ;) Kram på dig och din klimp!

    SvaraRadera
  2. Åh men tack!!! Du är alltid lika go Lie. Tack för peppet

    SvaraRadera