lördag 25 april 2009

Tandfen på ingång


Min lilla pojk börjar bli stor


Jaha då var det så dax. Efter att bytt blöjor på löpande band i två dagar tog jag mig en titt in i min sons mun, och visst skymtas en tand. Fick tipset från en kamrat att hennes tös fått ordentlig fart på magen när det var dax för tänder. Sååå rätt hon hade. Var dock inte förberedd på detta så det blev att slänga sig iväg till närbutiken å handla blöjor. Hoppas bara dom fungerar bra för jag har aldrig sett dessa förut och det fanns liksom inga fler att välja mellan :S

Hittade ett paket blåbär i frysen så det blev till att purea lite till klimpen. Detta var mycket omtyckt och verkar gett önskat resultat. Hoppas nu alla tre får en hel natts sömn.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick ordentligt med sömn nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott till klimpens första tand!!
    Kram/Mr bäbis

    SvaraRadera