tisdag 10 mars 2009

Att vara med blogg!


När man tar sig an nya projekt brukar det finnas hur mycket information och vägledning som helst, men inte i detta fallet. Allt gick så fort och plötsligt fanns den bara där, en liten blogg och den ska jag ta hand om.
Så liten och skör och helt ovetande om hur den stora världen där ute fungerar. Hur får man den att växa och må bra? Kommer mitt liv någonsin bli som förut igen. Vad ger man en blogg förutom sin kärlek så att det passar in?


Väntar med iver på inbjudan från BC (bloggcentralen) så man kan träffa andra nyblivna småbloggs användare.

Jag har fortfarande inte helt koll på hur det fungerar här inne om hur man kan lägga in bilder från webben. Det kommer väl så småningom hoppas jag.

2 kommentarer:

  1. jösses va söt din grabb är.
    Försökte skriva en kommentar igår men min dator orkade inte med mera. Älskar din beskrivning av att "bli med blogg". För precis så är det. Och det är helt upp till dig hur detta lilla liv kommer spira och utvecklas. Har själv letat efter en BC utan att hitta någon. Men precis som när man blir mor så finns det inga raka svar utan kör på känsla. Du har ju mig och Lea som inte är helt gamla i gemet så tillsammans kan vi nog lista ut det mesta ;)
    Om du senare när du känt dig för vill gå in och göra större ingrepp och förändra utseendet så kan jag rekommendera den här snubben; http://designadinblogg.se/ Han är både duktig och hjälpsam.

    SvaraRadera
  2. Åh tackar så mycket för komplimangen och även för tipset ang designen. Får se hur detta går och om intresset håller i sig är det inte omöjligt med lite "pimpning"
    Lea berättade att hon kände igen sig i beskrivningen och förklarade även känslan av en förhållande lik relation till sin blogg. I bland är man så trött på den att delete knappen känns otroligt lockande men att man inte kän vara utan den heller.
    Tack för en trevlig dag på öf och ses i morn

    SvaraRadera