måndag 9 mars 2009

Jag prövar mina vingar i bloggvärlden

Premiär!!!

Oj oj då har man på allvar blivit lite utav en datanörd :D
Inget ont menat till alla andra bloggare där ute men detta trodde jag absolut inte att jag skulle ägna någon som helst tid till om man frågat mig för bara ett par månader sedan.

Går ju hemma större delen av dagarna med min lille klimp (Linus) och som småbarns förälder har man ju så mycket tid över att jag helt enkelt var tvungen att hitta mig en ny hobby.

Blev som alla andra förstagångsföräldrar inbjuden till en föräldrar grupp på BVC där man pratar om allt man så fördomsfullt påstått att man pratar om som småbarnsföräldrar och lite till. Tur är väl detta för det är så många trevliga människor jag och klimpen träffat där. Det är med stor sannolikhet också genom kontakterna där som jag har börjat blogga.
Vet inte om någon kommer att läsa detta eller än mindra komentera, men som en av mina bloggaridoler sa : man skriver för sin egen del och det är ju roligt om någon läser det man skrivit och lämnar någon komentar då och då. När man tröttnat slutar man!

Det återstår att se hur länge jag tycker detta är skoj, jag kan ju inte alla finesser än.

2 kommentarer:

  1. Välkommen in i våran förtappade skara! Jag kommer med spänning följa fortsättningen på denna mycket bra början ;)
    Ser framemot att få se dina scrapbookingalster här som jag är väldigt nyfiken på. Men som jag sagt förut så tror jag att du har massa roligt och tänkvärt att komma med på alla möjliga områden.
    Mvh din första prenumerant

    SvaraRadera
  2. Välkommen till bloggarnas värld!
    Keep up the good work för här kommer din andra prenumerant!

    SvaraRadera