torsdag 26 mars 2009

Klimpens första Crescent compact

Detta kommer inte bli något längre inlägg utan vill bara visa upp gårdagens resultat av när en shoppoholic är i farten.
Åkte till backaplan för att köpa en pipmugg för 9 kr i en babybutik som annonserat just för detta.
Pipmuggarna var slut och lite grinigt och av ren princip (att jag minsann inte skulle bli lurad till just deras butik) köpte jag ingen pipmugg till ordinarie pris.
Gick istället till en annan baby butik och hittade en käck mugg som jag tror kan falla Klimpen i smak (lilla björn och lilla tiger). Strövade runt lite bland hyllorna och hamnade till sist vid barnvagnarna. Jag och klimpens pappa har pratat lite om att kolla in en nyare vagn pga div skrupler med den gamla.

Sååå vad händer??

Jo jag lämnar affären med en pipmugg med lilla björn och lilla tiger på och en stycken barnvagn.
Lustigt nog har den samma namn som en moped. Crescent compact!

Så passa er där ute på gångbanorna för snart kommer vi å då går det fort

2 kommentarer:

  1. Vet ju att du inte är något större fan av den ni snällt har fått låna.
    Så vad glad jag blir för er att du hittat en vagn med lite attityd..!

    SvaraRadera
  2. haha...impulsköp!! skönt att det inte bara är jag som gör sånna saker;)
    Ha en bra helg!
    kram Linda&Leon

    SvaraRadera