tisdag 17 mars 2009

Hur ska du ha det??


Men åhhh säger jag bara.
I går fejade jag med att byta rum för möblerna (en bokhylla) för att få iordning klimpens rum. Kånkade böcker och pärmar från fd hobbyrummet till sovrummet. När bokhyllan och allt dess innehåll väl var på plats kändes det bra (efter att bytt plats på den 2 ggr i sovrummet). Idag när jag ser detta i ett helt annat ljus så är jag inte alls nöjd. Det ser ju bara så rörigt ut men vi vill ju inte göra oss av med den heller. Ja dagens i-landsproblem. Ja ja det får stå så nu tills jag orkar ta tag i det senare (typ om ett par år eller liknande om jag känner mig själv:D)

Har nu varit utan Mini (vår nymfparakit) i snart två dagar och det känns lite tomt här hemma på dagarna nu. Är däremot övertygad om att han har det bättre hos min syster än vad han hade det här senaste tiden. Jag får ta och hälsa på honom snart!

1 kommentar: